VP pre deti a žiakov s autizmom alebo ďalšími pervazívnymi vývinovými poruchami
Vzdelávací program pre žiakov s autizmom alebo ďalšími pervazívnymi vývinovými poruchami (bez mentálneho postihnutia) sa uplatňuje pri vzdelávaní žiakov s touto diagnózou v základnej škole, t.j. v základnej škole pre žiakov s autizmom a v ďalších školách pre žiakov so zdravotným znevýhodnením, v špeciálnych triedach základných škôl alebo v školskej integrácii (začlenených).
Vymedzuje špecifické potreby a požiadavky na komplexnú odbornú starostlivosť o žiakov v školách, kde sú vzdelávaní.
Vzdelávací program pre žiakov s autizmom alebo ďalšími pervazívnymi vývinovými poruchami s mentálnym postihnutím sa uplatňuje pri vzdelávaní žiakov s touto diagnózou v základnej škole t.j. v základnej škole pre žiakov s autizmom, v špeciálnych triedach základných škôl alebo v školskej integrácii.
Vymedzuje špecifické potreby a požiadavky na komplexnú odbornú starostlivosť o žiakov s autizmom alebo ďalšími pervazívnymi vývinovými poruchami s mentálnym postihnutím v školách, kde sú vzdelávaní.
Názov číslo schvaľovacej doložky
platnosť od
ISCED 0
Vzdelávací program pre deti a žiakov s autizmom alebo ďalšími pervazívnymi vývinovými poruchami ISCED 0 CD-2008-18550/39582-1:914 26.5.2009
ISCED 1, ISCED 2
Vzdelávací program pre deti a žiakov s autizmom alebo ďalšími pervazívnymi vývinovými poruchami bez mentálneho postihnutia ISCED 1, ISCED 2
CD-2008-18550/39582-1:914 26.5.2009
Obsah vzdelávania špecifických predmetov pre 2. a 6. ročník
2010-10691/23283:1-914
6.7.2010
Obsah vzdelávania špecifických predmetov pre 3. a 7. ročník 2011-7640/17854:1-914
17.5.2011
Obsah vzdelávania špecifických predmetov pre 4.,8. a 9. ročník
14.6.2012
Vzdelávací program pre deti a žiakov s autizmom alebo ďalšími pervazívnymi vývinovými poruchami s mentálnym postihnutím ISCED 1
CD-2008-18550/39582-1:914
26.5.2009
Obsah vzdelávania predmetov rozvíjanie grafomotorických zručností (RGZ) a písanie (P) pre 1. až 5. ročník školy s vyučovacím jazykom maďarským 2010-10689/23284:1-914
30.6.2010
Obsah vzdelávania pre 2., 3., 4. a 6. ročník pre žiakov s autizmom alebo ďalšími pervazívnymi vývinovymi poruchami s mentálnym postihnutím
MŠ SR-7291/2010-914
3.5.2010
Obsah vzdelávania pre 7. ročník pre žiakov s autizmom alebo ďalšími pervazívnymi vývinovými poruchami s mentálnym postihnutím 2011-7654/18051:1-914
17.5.2011
Obsah vzdelávania pre 4.,8. a 9. ročník žiakov s autizmom alebo ďalšími pervazívnymi vývinovými poruchami s mentálnym postihnutím
14.6.2012
Rámcové učebné plány
Rámcový učebný plán pre žiakov s autizmom alebo ďalšími pervazívnymi vývinovými poruchami (bez mentálneho postihnutia)s vyučovacím jazykom slovenským ISCED 1, ISCED 2, Rámcový učebný plán pre žiakov s autizmom alebo ďalšími pervazívnymi vývinovými poruchami (bez mentálneho postihnutia)s vyučovacím jazykom národnostných menšín ISCED 1, ISCED 2 011-11476/28598:4-914
1.9.2011
Po | Ut | St | Št | Pia | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Meniny má Petrana, Petronela, Petrónius, Blahoslav, Nela, Petrónia
Májová tráva moc úžitku dáva.